Reklama
Reklama

6 niskokalorycznych warzyw, z których przygotujesz pyszne zupy!

6 niskokalorycznych warzyw, z których przygotujesz pyszne zupy! Zupa to idealny, dietetyczny posiłek

Justyna Sałkowska

04października2015

Jesteś fanką zup? Sprawdź, z jakich warzyw możesz je przygotować!

Na hasło „zupa” przed oczami staje ci niedzielny rosół i nieśmiertelna pomidorowa? :) Rozpocznij swoje kuchenne eksperymenty z zupami w formie kremów!

 

Pomysł na brokuły

 

Dotychczas w sklepach omijałaś to warzywo szerokim łukiem? Nie wiedziałaś jak je przyrządzić? Skuś się na zupę – krem! Brokuły są źródłem cennych witamin, takich jak witamina C i witamina A oraz potasu. Jesteś na diecie? Nic nie szkodzi! Te zielone zawierają bardzo mało kalorii, dlatego są idealnym uzupełnieniem menu osób odchudzających się. Zupę możesz serwować z grzankami, ziarnami słonecznika lub solo.

 

Zupa krem – zielony groszek

 

Pyszną zupę – krem możesz przygotować także z zielonego groszku, świeżego lub mrożonego! Te niepozorne ziarenka dostarczają naszemu organizmowi witaminę K, C, żelazo oraz kwas foliowy. Zupa jest więc prawdziwą bombą zdrowia! :)

 

Dobra zupa z dyni

 

Dynia to kolejne warzywo, które znakomicie nadaje się do przyrządzania smacznych kremów. Zawiera beta – karoten, magnez oraz pakiet niezbędnych witamin. Zupa z dyni to świetna propozycja na chłodne jesienne dni, kiedy jej ceny w sklepach są bardzo niskie.

 

Zupa z pora – krem

 

Por kojarzysz przede wszystkim jako składnik domowych zup? Tymczasem, to warzywo może występować w roli głównej. Por może pochwalić się zawartością potężnej dawki witaminy A, potasu oraz magnezu. Zupa – krem jest niskokaloryczna, dzięki czemu mogą się nią zajadać osoby, które chcą zgubić zbędne kilogramy.

 

Zupa krem szparagowa

 

Szparagi szturmem zdobywają polskie kuchnie. Nic dziwnego! Zawierają między innymi witaminę K, kwas foliowy, błonnik oraz potas. Łatwo przygotujesz z nich krem, który jest bardzo sycący oraz rozgrzewający.

 

Seler – zupa krem

 

Wiedziałaś, że seler to skuteczny afrodyzjak? Na romantyczną kolację we dwoje koniecznie przyrządź krem z tego warzywa, a gorąca atmosfera w sypialni będzie gwarantowana! :) Dodatkowo, w selerze znajdziemy cynk, witaminę C i E oraz fosforu.

 

Reklama
Reklama
Według Shafiqa Qaadri, autora książ...
Według Shafiqa Qaadri, autora książki "The Testosterone Factor: A Practical Guide to Improving Vitality and Virility, Naturally," , migdały były niegdyś uważane za symbol męskich narządów i płodności. Na pewno orzechy te mają ogromny wpływ na nasze życie seksualne. Zawierają cynk, selen i witaminę E - składniki, które mają ogromny wpływ na odczuwanie pociągu seksualnego, reprodukcję i zdrowie naszych części intymnych. Selen szczególnie wpływa na płodność, zarówno mężczyzn jak kobiet, zaś witamina E powoduje, że nasz układ krwionośny jest mocny i funkcjonuje bez zarzutów. Cynk to główny składnik męskich hormonów, więc jego wysoki poziom gwarantuje wzrost libido u panów. Migdały zawierają także kwasy Omega 3, które zwiększają przepływ krwi do narządów rodnych, zaś arginina - aminokwas, który można znaleźć w migdałach, pomaga w uelastycznieniu żył i także poprawia cyrkulację krwi. Jak podkreśla dr. Lamm z Universytetu Nowojorskiego, stan naszych żył i zapewnienie poprawnego przepływu krwi to podstawa udanego życia seksualnego //fot. Thinkstock

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama