Reklama
Reklama

Przepyszne smoothie, które zadbają o twój płaski brzuszek!

Przepyszne smoothie, które zadbają o twój płaski brzuszek! Przepyszne smoothie, które zadbają o twój płaski brzuszek! / fot. Unsplash

Lena Sikor

20września2018

Pij na zdrowie!

Oto 4 naturalne smoothie, które na pewno przypadną ci do gustu!

Mango + cytryna + ananas

Ananas jest ulubionym owocem każdej osoby, która pilnuje diety. Enzym - bromelaina - doskonale wspomaga trawienie. Idealnym partnerem dla ananasa jest mango, o wysokiej zawartości wody i błonnika.

Przygotuj 100-150 g ananasa (świeżego, nie z puszki) i 100 g świeżego mango. Wrzuć kawałki do blendera, dodaj 100 ml wody, trochę soku z cytryny... I pożegnaj się z obrzękiem brzucha.

 

fot. Unsplash

Cytryna + pieprz cayenne + syrop z agawy

Pieprz cayenne jest bardzo skuteczny - pomaga łagodzić wzdęcia i przyspiesza metabolizm. Sok z cytryny ułatwia trawienie, a syrop z agawy po prostu doda smaku.

Przygotuj szklankę ciepłej wody, sok z połowy cytryny, łyżkę syropu z agawy i szczyptę pieprzu. Najlepiej wypij przed kolacją.

 

fot. Unsplash

Imbir + kurkuma + mleko migdałowe

Imbir szybko uspokaja lekkie nudności, a kurkuma pomaga wyeliminować obrzęki.

Smoothie na wzdęcia? Nic prostszego! Przygotuj jedną łyżeczkę kurkumy, łyżeczkę drobno posiekanego imbiru, łyżkę cukru kokosowego, dwie łyżeczki oleju kokosowego i kubek mleka migdałowego. Mleko lekko podgrzej, a następnie wymieszaj z resztą składników w blenderze. Voilà! Doskonały substytut porannego cappuccino.

 

fot. Unsplash

Jagody + nasiona chia

Ze względu na dużą ilość białka i błonnika, ten koktajl nasyci cię na kilka godzin. Nasiona chia zawierają kwasy tłuszczowe omega-3, a jagody są źródłem przeciwutleniaczy.

Wymieszaj kubek greckiego jogurtu, 250 g jagód (wybierz te, które kochasz: truskawki, maliny, jeżyny, borówki...), łyżkę nasion chia, pół szklanki wody i pół łyżeczki cynamonu.

 

fot. Unsplash

 

 

Źródło: cosmo.com.ua

Reklama
Reklama
Wystający brzuch i boczki to zmora...
Wystający brzuch i boczki to zmora niejednej kobiety. Ciężko jest zgubić tkankę tłuszczową z brzucha, zwłaszcza jeśli przez miesiące czy nawet lata nie robiło się nic w kierunku wzmocnienia mięśni brzucha czy zwiększenia aktywności fizycznej. Dlatego tym ciężej zabrać się do regularnych ćwiczeń i zdrowego odżywiania, a bez tego trudno o zgubienie tłuszczyka z brzucha... Ale nie jest to niemożliwe! Oto 4 proste zmiany, które powinnaś wprowadzić do swojego życia, żeby zauważyć widoczne efekty w wyglądzie swojego brzucha.   Wszystkie zdjęcia: iStock/Getty

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama