Reklama
Reklama

Te dziwne owoce jedzą gwiazdy, żeby schudnąć!

Te dziwne owoce jedzą gwiazdy, żeby schudnąć! fot. www.instagram.com/kyliejenner/
TAGI:

Katarzyna Lemanowicz

14grudnia2018

Poznaj listę top 5 owoców!

Owoce są pełne witamin, przeciwutleniaczy, błonnika i składników odżywczych. Uwielbiasz jabłka, banany, truskawki, maliny?

Zobacz naszą galerię i dowiedz się jakie owoce najchętniej jadają gwiazdy – dzięki nim wyglądają pięknie i co najważniejsze nie przybierają na wadze.

KYLIE JENNER I GRANAT

Celebrytka może jeść ich każdą ilość, wielokrotnie pokazywała jak wraca z imprezy i pierwsze kroki kieruje po granat. Nic dziwnego, że wybór padł na ten owoc: jest niskokaloryczny, zawiera mnóstwo witamin, składników mineralnych. Jedna porcja ma 72kcal, 3,5g błonnika, bardzo dużo witaminy K, C i potasu. Granaty zawierają sporo przeciwutleniaczy, które wspomagają funkcjonowanie układu odpornościowego.

AKTORZY GRY O TRON I SMOCZY OWOC

Ten owoc, w smaku i konsystencji podobny do kiwi jest idealną bazą zdrowych koktajli. Jeden owoc ma 50kcal, jest bardzo dobrym źródłem błonnika, witaminy C, żelaza, witamin z grupy B i wapnia.

MIRANDA KERR I JAGODY GOJI

Supermodelka, właścicielka firmy produkującej linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Kora Organic uwielbia goji. Miranda Kerr jest certyfikowanym dietetykiem i trenerem zdrowia, więc o zdrowym odżywianiu się wie sporo. Uwielbia dodawać je do smoothie. Porcja jagód goji to 90kcal i 4g białka, a także sporo witaminy C, żelazo, selen i witaminy B2. My uwielbiamy jagody goji jako dodatek do porannej porcji owsianki.

GILIAN ANDERSON I JACKFRUIT

To jest jej ulubiony owoc – owoc drzewa bochenkowego. Jedna porcja tego owocu to 157kcal, zawiera mnóstwo potasu, witaminy C i B6 oraz magnezu. To rewelacyjne źródło przeciwutleniaczy, które zwalczają wolne rodniki, chronią przed infekcjami.

JIMMY KIMMEL I DURIAN FRUIT

Nazywany najbardziej śmierdzącym i odrażającym owocem świata. Ma kremową konsystencję, pomaga w dolegliwościach żołądkowych łagodząc dolegliwości po spożyciu dość pikantnych potraw. Jest dość kaloryczny, ale po pierwsze jego niewielka ilość wystarczy do tego by poczuć się najedzonym, a po drugie zawiera całe mnóstwo witamin z grupy B, a także A i C oraz składników mineralnych: wapń, magnez, żelazo, fosfor, mangan, potas, sód oraz cynk. 

Reklama

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama