Reklama
Reklama

Brak ćwiczeń może być szkodliwy dla twojego zdrowia

Brak ćwiczeń może być szkodliwy dla twojego zdrowia Brak ćwiczeń może być szkodliwy dla twojego zdrowia / Fot. iStock

Wioleta Pyśkiewicz

08stycznia2017

Nawet w takim sam sposób, jak palenie papierosów

Od szwedzkich naukowców płyną do nas niepokojące wiadomości: brak ruchu jest na drugim miejscu rzeczy, który mogą się przyczynić do szybszej śmierci. Tuż przed nim jest tylko palenie papierosów.

Potęga ćwiczeń

Odpowiednia ilość ruchu w ciągu dnia może pozytywnie wpłynąć na cały twój organizm. Po pierwsze - pozwoli ci utrzymać szczupłą sylwetkę, po drugie zmniejsza negatywne skutki powodowane przez wysokie ciśnienie i duży poziom cholesterolu. Dlatego też ważne jest, zacząć ćwiczyć od jak najwcześniejszego wieku i dużo ruszać się przez całe swoje życie.

 

Zobacz także: Mity na temat ćwiczeń, w które nie powinnaś wierzyć

 

Rusz po zdrowie

Już 30 minut ruchu dziennie powinno ci pomóc. Zastanawiasz się pewnie, jak masz wygospodarować na to czas, skoro rano wcześnie wychodzisz do pracy, a wieczorem wracasz padnięta? Nie musisz od razu lecieć na siłownię. Jeśli masz taką możliwość, zrezygnuj z samochodu i przesiądź się na rower. Gdy poruszasz się komunikacją miejską, wysiądź przystanek wcześniej i resztę przejdź na piechotę. Zamiast windy, wybieraj schody. Masz psa? Idealnie - zabieraj go na dłuższe spacery. Nawet oglądając ulubiony serial, możesz wykonywać proste ćwiczenia. 

 

Zobacz także: 6 codziennych przyzwyczajeń dziewczyn z idealną figurę

 

[fb[

Reklama
Reklama

Polecane wideo

Dzięki tym 5 ćwiczeniom pięknie wyr...
Dzięki tym 5 ćwiczeniom pięknie wyrzeźbisz sobie nogi przed latem! Zaczynamy!

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze