Reklama
Reklama

Google blokuje reklamy ubrań plus size!

Google blokuje reklamy ubrań plus size! Według Google'a słowo "krągłości" ma negatywny wydźwięk/ fot. Thinkstock

Zosia Nowak

19stycznia2016

Ich zdaniem określenie "plus size" ma negatywny wydźwięk.

Okazuje się, że Google Adwords odmawia wysyłania do swoich użytkowników reklam, które zawierają w swojej treści słowo "krągłości" lub "plus size".

14 stycznia internetowa agencja reklamowa WordStream opisała na swoim blogu przypadek, w którym Google odrzuciło reklamę ich klienta, a jako powód decyzji podano "budowa ciała i odniesienia personalne".

Jak nie trudno się domyślić, agencja próbowała sprawę wyjaśnić, tłumacząc, że w tym przypadku, sprzedawca ubrań w dużych rozmiarach musi używać specyficznego języka, nieco innego niż ten, który stosuje się do klientów o regularnych rozmiarach, a polityka Google'a zakwalifikowała takie działania jako obraźliwe. Póki co, nie wiadomo, czy tylko jeden określony typ reklamy jest niepożądany, czy też Google będzie banować wszystkie kampanie odnoszące się do budowy ciała, czy cech osobistych.

Okazuje się, że zasady na jakich Google wybiera reklamy publikowane dla użytkowników Gmail'a, a reklama przygotowana przez agencję WordStream zawierała błędy i była źle sformułowana. Obecnie trwają prace nad naprawieniem tego stanu rzeczy.

 

źródło: cosmopolitan.com

l
Reklama

Polecane wideo

Najpopularniejsza blogerka plus-siz...
Najpopularniejsza blogerka plus-size: Tes Holiday

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama