Reklama
Reklama

Schudnij do Sylwestra dzięki tym 5 prostym zasadom!

Schudnij do Sylwestra dzięki tym 5 prostym zasadom! fot. iStock

Masz jeszcze czas. Naprawdę!

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a ty nadal zastawiasz się, co zrobić (a czego nie robić), aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę i czuć się jak królowa podczas ostatniej imprezy w roku? Oto pięć kroków, które możesz podjąć już dziś, aby do Sylwestra osiągnąć swój cel. Jak zacząć, doradza nam mgr Renata Cichy, dietetyk kliniczny firmy Przełom w Odżywianiu.

Największy wpływ na to, jak wyglądamy, ma dieta, która powinna być dodatkowo wspomagana aktywnością fizyczną. Jednak niewątpliwą podstawą jest odpowiedni sposób odżywiania. Każdą metamorfozę należy rozpocząć od obrania celu i wyboru metody. Jak to zrobić, aby mieć pewność, że będzie to dla ciebie odpowiednie i że będzie służyło poprawie zdrowia, samopoczucia i kondycji?

#1 Ogranicz kalorie

Punktem wyjścia jest wyliczenie zapotrzebowania energetycznego, aby można było określić kaloryczność podczas diety redukcyjnej. Warto w tym momencie wybrać się na konsultację dietetyczną, którą bezpłatnie przeprowadzi firma Przełom w Odżywieniu i na tej podstawie stworzy indywidualny catering dietetyczny. Nie jest prawdą, że im większy deficyt spożywanej energii, tym efekty diety są lepsze. Wręcz przeciwnie! Jeśli organizm będzie otrzymywał niewielkie ilości pożywienia, z jednej strony metabolizm bardzo spowolni, a z drugiej każda większa spożyta ilość będzie kumulowana i zamieniana w materiały zapasowe. W ten sposób organizm broni się przed długotrwałym głodem. Kaloryczność diety jest bardzo istotna w drodze do nowej sylwetki. Pamiętaj, że w tym przypadku nie sprawdza się zasada im mniej, tym lepiej. Nie wiesz, jak samodzielnie dobrze dostosować kaloryczność? Wystarczy umówić się do Pani Renaty, która ci w tym pomoże.

#2 Wyeliminuj pojadanie

Im wcześniej zaczniesz zmianę sposobu odżywiania, tym efekty będą bardziej widoczne. Tak więc już teraz zrób swój żywieniowy rachunek sumienia. Postaraj się ograniczyć ilość spożywanych słodyczy i alkoholu. Pij duże ilości wody – minimum 2 litry dziennie. Jedz regularnie i nie pojadaj pomiędzy posiłkami. W tym świetnie sprawdzają się diety pudełkowe z cateringu.

#3 Zmień rodzaj diety

Podczas redukcji organizm dobrze reaguje na zmianę profilu diety.

a) Jeśli na co dzień spożywasz sporo mięsa oraz produktów pochodzenia zwierzęcego, doskonale sprawdzi się dieta wegetariańska, która dopuszcza nabiał, natomiast wyklucza spożycie mięsa i ryb.

b) Dobrym wyborem, ułatwiającym proces odchudzania, jest oczyszczająca dieta wegańska. Poza obniżeniem masy ciała gwarantuje lepsze odżywienie każdej komórki ciała, a co się z tym wiąże – usprawnienie wszystkich procesów zachodzących w organizmie, w tym także trawienia.

c) Jeśli jesteś osobą aktywną fizycznie i sport jest nieodłącznym elementem niemal każdego dnia, odpowiednia będzie dieta Paleo i Samuraja, obydwie opracowane przez Przełom w Odżywianiu. Nawiązują one do sposobu odżywiania naszych przodków, dopuszczają duże ilości mięsa i ryb, ale eliminują nabiał i produkty przetworzone.

d) Jeśli chcesz nie tylko schudnąć, ale również poprawić kondycję swojej flory bakteryjnej i odporność organizmu, wybierz dietę leczniczą Food Pharmacy, opartą na posiłkach roślinnych z dodatkiem jajek i ryb.

#4 Dieta sokowa

Zdarza się też tak, że w natłoku obowiązków i spraw codziennych zostanie ci tylko kilka dni na przygotowanie się do sylwestrowej imprezy. Wtedy ratunkiem będą diety płynne. Receptą jest nowość na rynku: 6 soków i shot na początek dnia, oferowanych przez www.juicebyprzelom.pl. Soki napędzają metabolizm do pracy, umożliwiają osiągnięcie zauważalnych efektów już w kilka dni. Nie wytrzymasz tych kilku dni na samych sokach? Dobierz zatem smoothies oraz zupy. Warzywa i owoce w formie płynnej dadzą oddech twojemu ciału i sprawią, że figura będzie bardziej smukła.

#5 Dbaj o aktywność fizyczną

Zdrowe posiłki powinny być wspierane przez aktywność fizyczną. To właśnie teraz, kiedy zostało niewiele czasu do Sylwestra, połączenie diety z aktywnością fizyczną da przepiękne efekty! Regularna, umiarkowana i systematyczna aktywność fizyczna dodatkowo będzie stymulowała spalanie tkanki tłuszczowej i budowanie mięśni, a w efekcie – rzeźbiła sylwetkę. Minimalnie zaleca się 30 minut codziennego ruchu. To, jaką aktywność fizyczną wybierzesz, zależy od ciebie. Możesz skupić się na siłowni, pływaniu lub fitnessie. Ważne, aby robić to regularnie.

A teraz do dzieła! Wyznacz sobie jasny cel i śmiało dąż do niego. Zastosuj się do tych kilku kroków - one będą dla Ciebie drogowskazem.  A jeśli będziesz potrzebować pomocy – Przełom w Odżywianiu nauczy Cię dokonywania zdrowych wyborów żywieniowych, a oferowane zbilansowane diety dostarczane codziennie pod Twoje drzwi sprawią, że poczujesz nową energię do życia. 

 

Materiał promocyjny

 

Reklama
Reklama

Polecane wideo

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama