Reklama
Reklama

Zobacz co jeść, żeby raz na zawsze pozbyć się cellulitu!

Zobacz co jeść, żeby raz na zawsze pozbyć się cellulitu! fot. istock.com

Katarzyna Lemanowicz

12września2018

Stale zamartwiasz się jak pozbyć się tych niechcianych nierówności na skórze, szczególnie ud i pośladków?

Niestety predyspozycje do powstawania cellulitu uwarunkowane są genetycznie i niestety cellulit dotyczy przede wszystkim kobiet (85%).

O mitach dotyczących cellulitu pisaliśmy tutaj! Jaka powinna być dieta antycellulitowa?

ZASADA 1

Pij dużo wody, co najmniej 1,5 litra wody dziennie. Wybieraj niegazowaną, możesz dodawać do niej cytrusy, maliny, jagody czy na przykład surowego ogórka.

ZASADA 2

Wyeliminuj z diety produkty tłuste i smażone oraz słodycze będące źródłem cukrów prostych – to kopalnia szkodliwych substancji, które odkładają się w komórkach tłuszczowych. Zakazane są także: alkohol, kawa i mocna czarna herbata!

ZASADA 3

Skuteczna dieta antycellulitowa powinna zawierać produkty z dużą zawartością witaminy C, która: oczyszcza i dzięki niej pozbywasz się nadmiaru wody z organizmu.

POSTAW NA PRODUKTY PEŁNOZIARNISTE

Regulują i wspomagają pracę układu pokarmowego. To cenne źródło antyoksydantów, które walczą z toksynami odpowiedzialnymi za powstawanie cellulitu. Ciemne, pełnoziarniste pieczywo, otręby, płatki owsiane, kasze, ryż brązowy to wszystko przez długi czas uwalnia składniki odżywcze dając na długo uczucie sytości. Pamiętaj – czytaj etykiety! Najważniejsze by produkty które kupujesz były pozbawione sztucznych barwników, konserwantów itp.

JEDZ BROKUŁY KAŻDEGO DNIA

To nieoceniona broń na cellulit. Zawiera unikatowy składnik: kwas liponowy. Zapobiega procesowi twardnienia kolagenu w skórze, w wyniku którego właśnie powstaje cellulit. Brokuły są również bogatym źródłem witaminy C, która z kolei bierze udział w odbudowie kolagenu. Jedz do syta brokuły – mają stosunkowo mało kalorii i są pełne składników odżywczych, witamin i minerałów.

BURAK NASZYM SPRZYMIERZEŃCEM

Zawiera likopen, który stymuluje krążenie i chroni przed zatrzymywaniem wody w organizmie. Burak zawiera również potas i witaminę E – wykazujące podobne działanie do likopenu. Buraki to porządny zastrzyk witamin A i C, które wzmacniają kolagen. Buraki oczyszczają nasz organizm z toksyn. Pij sok z buraków – jest pyszny!

NA KANAPKI DODAWAJ KIEŁKI FASOLI

To bomba witaminowa – skutecznie pobudzają krążenie krwi i pracę wątroby. Oczyszczają z toksyn i w ekspresowym tempie redukują cellulit.

JEDZ BANANY

Tak, to prawda są kaloryczne ale są też cennym źródłem potasu i cynku, które poprawiają stan skóry i pobudzają przepływ krwi co zapobiega tworzeniu się cellulitu.

KURKUMA TO MUST HAVE W WALCE Z CELLULITEM

Pobudza krążenia i redukuje poziom toksyn dzięki ogromnej ilości antyoksydantów. Jest bardzo wdzięcznym dodatkiem, który możesz stosować dosłownie do wszystkiego, wystarczy odrobina dodana do zielonego smoothie.

Walka z cellulitem to długotrwały proces, dlatego musisz uzbroić się w cierpliwość. Do naszych wskazówek dodaj aktywność fizyczną.

POWODZENIA!

 

l
Reklama

Polecane wideo

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama