Reklama
Reklama

Primark wprowadza usługę „click and collect”. O co chodzi?

Primark wprowadza usługę „click and collect”. O co chodzi? fot. istock.com

Primark, który już niedługo ma otworzyć swój pierwszy sklep w Polsce, wprowadza nową usługę online

Primark z usługą „click and collect”

Miliony entuzjastek Primarku na pewno ucieszy wiadomość, że brand w najbliższym czasie wprowadza usługę „click and collect” – to pierwszy krok do zakupów online? Okazuje się, że tak! Nie będzie to klasyczny shopping internetowy, ale chociaż jego namiastka. Przedstawicie marki wciąż nie mają zamiaru wprowadzać opcji dostawy do domu czy międzynarodowego „shippingu” – możliwości, którą oferuje większość światowych brandów, w tym wiele sieciówek.

Primark znajduje się na liście top 20 najlepiej radzących sobie na brytyjskim rynku producentów odzieży. Jest też jedynym bez sklepu internetowego. Paul Marchant prezes firmy Davy, właściciela brandu, wychodzi z założenia, że jeśli coś dobrze działa, to nie trzeba tego naprawiać? Doskonałe wyniki Primarku mogą go utwierdzać w takim przekonaniu, ale zakupy online... to przecież chleb powszedni.

Czym jest „click and collect”?

Niczym innym jak zamówieniem online z odbiorem osobistym. Niby niewiele, ale miłośniczki zakupów online mogą godzinami buszować po stronie internetowej Primarku, bez potrzeby interakcji z innymi ludźmi. Jedyne co pozostaje, to w wyznaczonym czasie i w wyznaczonym sklepie odebrać przygotowaną dla nas paczkę.

Jak wiele z was skorzystałoby z takiej opcji? W końcu szukanie skarbów, tym bardziej w sklepie z takimi perełkami, jak Primark, to sama przyjemność. 

Reklama

Polecane wideo

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze