Reklama
Reklama

Co łączy Joannę Jędrzejczyk i najpopularniejszą MYSZKĘ na świecie?

Co łączy Joannę Jędrzejczyk i najpopularniejszą MYSZKĘ na świecie? fot. Materiały prasowe

Katarzyna Lemanowicz

13listopada2018

Najnowszy projekt marki House!

To istna gratka dla fanów sportu i popkultury. Limitowana edycja ubrań i dodatków stworzona z okazji urodzin najsłynniejszej MYSZKI świata – tak, dokładnie – Myszka Miki kończy 90 lat!

Wyjątkowe urodziny to wyjątkowe świętowanie, chyba się zgodzisz…! Oto szczegóły niecodziennej współpracy pomiędzy polską marką modową, a gwiazdą MMA.

House postanowił uczcić jubileusz kultowego bohatera filmów Disneya, tworząc dedykowaną kolekcję ubrań i zapraszając do współpracy kogoś niezwykłego, wybór padł na Joannę Jędrzyjczyk, która jest jedną z najlepszych zawodniczek boksu i MMA na świecie.  

Jak podkreślają projektanci marki: Joanna to silna dziewczyna, realizująca swoje marzenia, pełna energii, z ikrą, i jednocześnie zakochana w... Myszce Miki. To połączenie nas zaintrygowało, dlatego zaproponowaliśmy Joannie współpracę.

Sportsmenka, oprócz tego, że została twarzą kampanii promującej projekt, była zaangażowana w skomplikowany, wieloetapowy proces tworzenia ubrań i dodatków dla House. Dołożono starań, by końcowy efekt odzwierciedlał nie tylko jej osobisty styl i upodobania, lecz także przemycał najnowsze trendy oraz elementy znane z filmów o Myszce Miki – głównym bohaterze kolekcji.

Outfity z linii House #Mickey90 nawiązują do charakterystycznych kolorów i motywów disneyowskiej bajki. Dominuje w nich czerń, czerwień i biel. W kolekcji damskiej połączono symbol Myszki z najmodniejszymi trendami: lampasy, cekiny, tkanina typu mesh, a wśród fasonów puchówki czy formy oversize. Kolekcja damska to połączenie kobiecości ze sportowymi akcentami, co akurat idealnie koresponduje z osobowością Joanny Jędrzejczyk. W kolekcji męskiej także położono nacisk na trendy. Jako inspirację wybrano nieco „doroślejsze” wydanie Myszki Miki, stąd elementy ze świata sportowego boksu, przypominające o zadziornym obliczu Mikiego.

W linii męskiej najbardziej przykuwa uwagę kurtka bomberka, drukowana koszula, modne lampasy-taśmy i oczywiście motywy bokserskie przewijające się w grafikach.

I w damskiej, i w męskiej linii znajdziemy sporo wygodnego dżerseju, dresu czy rozwiązań z mody miejskiej. Tu i ówdzie pojawia się motyw okrągłych czarnych mysich uszu. Dzięki połączeniu charakterystycznych symboli Disneya, stylu sportowego i wojowniczej energii Joanny, powstała pełna mocy, kolorowa i ostra kolekcja. To wymarzone stylizacje dla wielbicieli miejsko-sportowej mody, która bawi się ikonicznymi motywami popkultury.

W ramach projektu marka House dołączyła do elitarnego grona nielicznych brandów, które zrealizowały sesję zdjęciową w bajkowej scenerii paryskiego Disneylandu. To właśnie tam powstały zdjęcia do kampanii promującej kolekcję. Wycieczka do Disneylandu to także jedna z nagród możliwych do zdobycia w organizowanych przy okazji promocji kolekcji House konkursach. Autorem zdjęć jest fotograf Bartek Wieczorek.

Z okazji projektu #Mickey90 powstał również materiał video z udziałem Joanny. Więcej informacji znajduje się na stronie marki House.

Sprawdź galerię i sprawdź co znajdziesz w limitowanej kolekcji HOUSE...

 

\

Reklama
Reklama

Polecane wideo

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama