Reklama
Reklama

4 sposoby, żeby jeść mniej cukru

4 sposoby, żeby jeść mniej cukru fot. Thinkstock

Przydadzą się zwłaszcza w okresie świątecznym :).

Cynamon

Cynamon zwiększa odporność na insulinę. Aktywuje geny, które są pomagają ustabilizować poziom cukru we krwi. Już 1/4 łyżeczki cynamonu dziennie może zmniejszyć skoki insuliny.

Białko

Do każdego posiłku dodaj coś, co zawiera dużo białka. Zacznij od śniadania, np. od jajek. Poza tym staraj się jeść: nasiona, warzywa, kurczaka i orzechy.

Przeciwutleniacze

Według badań stan zapalny w organizmie jest odpowiedzialny za zaburzenia poziomu cukru we krwi, co może prowadzić nawet do cukrzycy typu 2. Dlatego warto dodać do diety przeciwutleniacze, które znajdziesz w: tłustych rybach, produktach pełnoziarnistych, pomidorach, papryce, imbirze, kurkumie i czosnku.

Sen

Brak snu wyzwala w organizmie hormon greliny, odpowiedzialny za łaknienie. Kiedy jesteś zmęczona, dosłownie, rzucasz się na węglowodany.

 

 

l
Reklama

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze