Reklama
Reklama

Chcesz spalić oponkę na brzuchu?

Chcesz spalić oponkę na brzuchu? fot. istock.com

Paula Konieczny

24kwietnia2019

Zapomnij o brzuszkach! Przeczytaj jakie ćwiczenie zagwarantuje ci płaski brzuch

Zbędne kilogramy odkładające się w okolicy brzucha są zmorą niejednej z nas. O tym dlaczego tak trudno jest się ich pozbyć, pisałyśmy tutaj. By tego dokonać wiele z nas, błędnie, skupia się na ćwiczeniach angażujących tylko tę partię naszego ciała.

Jak zaznaczają specjaliści, wykonywanie ćwiczeń na jedną partię ciała nie oznacza, że spalimy tłuszcz z tego konkretnego miejsca. Tłuszcz nie jest połączony z mięśniami, to zmagazynowana przez nasz organizm energia, więc aby go spalić musimy zaangażować do pracy całe ciało.

Polecanym przez specjalistów sposobem na spalanie nadprogramowym kilogramów, a co za tym idzie, wspomnianej oponki na brzuchu, jest trening HIIT, czyli trening interwałowy o wysokiej intensywności.  Polega on na przeplataniu ćwiczeń aerobowych, które wykonujemy szybko i intensywnie, z ćwiczeniami kardio o średniej aktywności. Taki trening powinien trwać od 5 do 25 minut.

Co jest tak niezwykłego w treningu HIIT?

Nie tylko krótki czas i prostota w wykonaniu. Trening HIIT w szybki sposób pozwala spalić tkankę tłuszczową, co więcej, po takim treningu spalamy kalorie nawet do 12 godzin po zakończeniu ćwiczenia. Dodatkowo, znacząco poprawia wydajność i kondycję.

Zapomnij więc o tysiącach brzuszków, które uparcie robiłaś każdego wieczoru. Trening HIIT szybko upora się z niechcianym przez ciebie tłuszczem, a nieszczęsna oponka pozostanie jedynie wspomnieniem – nareszcie osiągniesz to, o czym tak długo marzyłaś.

Dowiedz się więcej...:

Na jakie cele fitnessowe powinnaś postawić wiosną?

Czy naprawdę musimy pić 2 litry wody dziennie?

Sprawdź przepis na zdrowszy zamiennik napojów izotonicznych

Reklama

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama