Reklama

Dzięki tym 10 radom twój trening będzie jeszcze lepszy

Dzięki tym 10 radom twój trening będzie jeszcze lepszy Dzięki tym 10 radom twój trening będzie jeszcze lepszy / fot. Instagram (instagram.com/shape.pl/)

Lena Sikor

20kwietnia2017

Dasz radę, dziewczyno!

#1. Po pierwsze - kawa

Kofeina nie tylko doda ci energii, dzięki czemu będziesz ćwiczyć jeszcze lepiej, ale także wpłynie na uwalnianie dopaminy, więc poczujesz się po prostu dobrze. Twój trening będzie bardziej przyjemny, a nie bolesny. Kawa może nawet wpływać na spożycie kalorii po ćwiczeniach, takich jak Barre Workout. W badaniu z 2014 roku stwierdzono, że osoby pijące kawę przed treningiem spożywały o 72 kalorie mniej niż te osoby, które tego nie robiły.

#2. Pianka z tobą

Wałek piankowy jest twoim najlepszym fitness przyjacielem. Używaj go do pompek i deski, aby trening był bardziej intensywny - zakrzywiona powierzchnia pozwoli zaangażować więcej mięśni. Wkrótce zauważysz, że ty jesteś o wiele bardziej rozciągnięta, a twoje mięśnie wytrenowane.

#3. Poczuj, że spalasz kalorie

Kiedy zmagasz się z ćwiczeniami przez ostatnie 20 minut treningu, ważne jest, aby nie wędrować myślami gdzie indziej i nie zacząć planować stroju na weekendową imprezę. Czemu? Bo bezmyślne ćwiczenia mają taki sam skutek, jak brak ćwiczeń w ogóle. Kiedy się ruszasz, ale nie jesteś zaangażowana, możesz zapomnieć o wynikach, na których ci zależy. Więc na następnym treningu po prostu pomyśl: "czuję, że spalam kalorie, czuję, że spalam kalorie...".

#4. Uzupełnij paliwo

Trening nie jest kompletny, dopóki tego nie zrobisz. Shake po siłowni jest najlepszym rozwiązaniem, bo przygotowanie jest szybkie i łatwe, a także uzupełnisz białko, którego twój organizm tak bardzo pragnie po treningu. Dlaczego właśnie białko? Aminokwasy wspomagają odbudowę i naprawę tkanki mięśniowej, która może uszkodzić się podczas ćwiczeń. Plus, jeśli wybierzesz produkt gwarantujący wysoki poziom sytości, nie będziesz czuła głodu przez dłuższy czas, co jest przydatne, jeśli trafisz na siłownię w porze lunchu i nie będziesz miała okazji zjeść od razu.

#5. Stwórz grupę wsparcia

Twoi przyjaciele to twoje najlepsze wsparcie, więc zaangażuj ich w dążenie do swojego celu. W pewnym badaniu stwierdzono, że osoby, które otrzymują co najmniej dwie motywacyjne wiadomości tygodniowo, tracą średnio 3% wagi ciała w przeciągu 12 tygodni. Więc czy zależy ci na schudnięciu, czy na dobrym samopoczuciu, czy obie te rzeczy są twoim celem - twoi przyjaciele są niezbędni, abyś bez problemu trzymała się zdrowych nawyków.

#6. Dodaj miętę do wody

Badania z 2013 roku wykazały, że olejek z mięty pieprzowej poprawia wydajność ćwiczeń. Jedna mała kropla świeżego olejku (0,05 ml, jeśli chodzi o szczegóły) dodana do wody jest najwyraźniej wszystkim, czego potrzebujesz, aby pozytywnie wpłynąć na swoją wytrzymałość, zwiększyć swój próg bólu i osiągnąć maksymalne cele fitness.

#7. Skacz do rytmu

Co wspólnego mają ze sobą Kate Hudson, Adriana Lima i Katy Perry? Przyznają się do tego, że uwielbiają skakanie na skakance. Ta zabawa z dzieciństwa jest nie tylko przyjemna. Trenerzy mówią, że podczas takich ćwiczeń można spalić do 200 kalorii w ciągu 20 minut!

#8. Weź ze sobą... serial

Jeśli zmagasz się z własnym lenistwem, aby ruszyć tyłek i pójść na siłownię, spróbuj ćwiczyć podczas oglądania ulubionego serialu. Bieganie na bieżni jest o wiele przyjemniejsze, kiedy po raz kolejny oglądasz Przyjaciół lub Plotkarę. To fakt. Możesz również trenować w domu. Pobierz aplikację fitness i włącz to, co lubisz. Wystarczy pamiętać, aby od czasu do czasu zmienić prędkość lub ćwiczenie.

#9. Na koniec daj z siebie wszystko

Łatwo jest odpuścić, kiedy koniec treningu jest już blisko, ale to właśnie czas, kiedy powinnaś dać z siebie absolutnie wszystko. Jeśli skończysz na wysokich obrotach (wyczerpana, ale dumna z siebie), o wiele łatwiej będzie ci wrócić na siłownię w najbliższym czasie. Porada: zawsze zaczynaj od ćwiczeń, których nie cierpisz - wtedy końcówka będzie jeszcze bardziej satysfakcjonująca.

#10. Zapomnij o 5:2, skup się na 2:1

Część badań wykazuje, że ​​stosunek treningu do odpoczynku pod postacią 2:1 - czyli np. biegasz przez minutę, a następnie 30 sekund poświęcasz na regenerację - jest najbardziej skutecznym sposobem ćwiczeń. Organizm ma wystarczająco dużo czasu, aby odzyskać siły na kolejną serię, ale nadal zapewnia wysokie tętno, niezbędne podczas treningu. Jesteś kiepska z matematyki? Intensywny trening interwałowy (HIIT) to wszystko, czego potrzebujesz.

 

 

Źródło: cosmopolitan.com.au

Reklama
Reklama
Są znane, piękne i w świetnej formi...
Są znane, piękne i w świetnej formie. Jak one to robią? Trenują boks! Zobacz modelki, gwiazdy i celebrytki, które udowadniają, że "słaba płeć" wcale nie jest słaba! Fot. www.instagram.com/doutzen

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama