Reklama

Brak ćwiczeń może być szkodliwy dla twojego zdrowia

Brak ćwiczeń może być szkodliwy dla twojego zdrowia Brak ćwiczeń może być szkodliwy dla twojego zdrowia / Fot. iStock

Wioleta Pyśkiewicz

08stycznia2017

Nawet w takim sam sposób, jak palenie papierosów

Od szwedzkich naukowców płyną do nas niepokojące wiadomości: brak ruchu jest na drugim miejscu rzeczy, który mogą się przyczynić do szybszej śmierci. Tuż przed nim jest tylko palenie papierosów.

Potęga ćwiczeń

Odpowiednia ilość ruchu w ciągu dnia może pozytywnie wpłynąć na cały twój organizm. Po pierwsze - pozwoli ci utrzymać szczupłą sylwetkę, po drugie zmniejsza negatywne skutki powodowane przez wysokie ciśnienie i duży poziom cholesterolu. Dlatego też ważne jest, zacząć ćwiczyć od jak najwcześniejszego wieku i dużo ruszać się przez całe swoje życie.

 

Zobacz także: Mity na temat ćwiczeń, w które nie powinnaś wierzyć

 

Rusz po zdrowie

Reklama

Polecane wideo

Już 30 minut ruchu dziennie powinno ci pomóc. Zastanawiasz się pewnie, jak masz wygospodarować na to czas, skoro rano wcześnie wychodzisz do pracy, a wieczorem wracasz padnięta? Nie musisz od razu lecieć na siłownię. Jeśli masz taką możliwość, zrezygnuj z samochodu i przesiądź się na rower. Gdy poruszasz się komunikacją miejską, wysiądź przystanek wcześniej i resztę przejdź na piechotę. Zamiast windy, wybieraj schody. Masz psa? Idealnie - zabieraj go na dłuższe spacery. Nawet oglądając ulubiony serial, możesz wykonywać proste ćwiczenia. 

 

Zobacz także: 6 codziennych przyzwyczajeń dziewczyn z idealną figurę

 

[fb[

Reklama
Dzięki tym 5 ćwiczeniom pięknie wyr...
Dzięki tym 5 ćwiczeniom pięknie wyrzeźbisz sobie nogi przed latem! Zaczynamy!

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze