Reklama

Nike, H&M i Zara najbardziej wartościowymi markami 2017 roku!

Nike, H&M i Zara najbardziej wartościowymi markami 2017 roku! Nike, H&M i Zara najbardziej wartościowymi markami 2017 roku! / fot. Instagram (instagram.com/nikewomen/)

Lena Sikor

23marca2017

Najnowszy raport z branży modowej

Twoja obsesja na punkcie butów Nike Cortez, trendów z H&M oraz wyprzedaży w Zarze jest całkowicie uzasadniona! Brand Finance - wiodąca firma konsultingowa - właśnie wydała swój doroczny raport Best Global Brands (Najlepsze Marki Globalne), z sekcją poświęconą wyłącznie modzie. Marki są najpierw oceniane - w oparciu o takie czynniki, jak inwestycje marketingowe, popularność, lojalność klientów, zadowolenie pracowników i reputacja firmy, a biorąc pod uwagę odpowiedni stopień rozwoju, mogą otrzymać wysoki rating AAA+. Siła marki określa, jaki zysk przynosi ona przedsiębiorstwu, co bezpośrednio określa jej wartość.

Oto top 10 najbardziej wartościowych marek odzieżowych na świecie

#1. Nike

Nike po raz kolejny zajmuje pierwsze miejsce! Wartość marki to 31,76 mld $ (28 miliardów $ w 2016 roku). To jedyna marka odzieżowa, która zdobyła rating AAA+. Jest również trzecią najpotężniejszą marką na świecie.

#2. H&M

Szwedzki gigant fast fashion utrzymuje swoje drugie miejsce w rankingu, z wartością marki ocenioną na 19,17 miliardów $.

#3. Zara

Jeden z naszych ulubionych sklepów, pełen inspiracji i trendów z wybiegów. Wartość Zary szacowana jest na 14,39 mld $.

#4. Louis Vuitton

Francuski dom mody jest jedyną marką luksusową w pierwszej piątce. Wartość marki wynosi 13,18 miliardów $.

 

For Spring 2017, #LouisVuitton opens a new chapter in the Monogram story. Introducing a line of striking new classics, for every day.

Post udostępniony przez Louis Vuitton Official (@louisvuitton) 6 Lut, 2017 o 5:11 PST

#5. Adidas

Kolekcje Yeezy, Stan Smith i nieśmiertelne Superstary to gwarantowany sukces! Wartość marki Adidas szacowana jest na 10,16 mld $.

 

An icon gets the BOOST treatment. #SUPERSTAR is original every time. Coming February 9th.

Post udostępniony przez adidas Originals (@adidasoriginals) 5 Lut, 2017 o 6:16 PST

#6. Uniqlo

Japońska marka Uniqlo (niestety, niedostępna w Polsce) słynie z prostych, dobrze wykonanych ubrań na codzień, a jej wartość szacowana jest na 9,59 mld $.

#7. Hermès

Producent słynnych toreb Birkin i Kelly ma wartość 8,34 mld $.

 
Reklama

Polecane wideo

Shoespension #Hermes #HermesFemme

Post udostępniony przez Hermès official account (@hermes) 9 Gru, 2016 o 8:34 PST

#8. Rolex

Marka szwajcarskich zegarków luksusowych wspina się z 9 miejsca na 8, a jej szacowana wartość to 6,98 mld $.

#9. Gucci

Prawdopodobnie, to pantofle Princetown i torby Dionysus są odpowiedzialne za awans z 12 miejsca, a wartość marki wynosi 6,88 mld $. 

#10. Cartier

Pierwszą dziesiątkę zamyka słynna marka francuskiej biżuterii, o wartości 6,76 mld $.

 

A match made in Paris. #DareToDeclare Love it? Tap link in profile to shop. #LOVEbracelet #CartierLOVE #Valentines #Cartier

Post udostępniony przez Cartier Official (@cartier) 13 Lut, 2017 o 8:22 PST

 

 

Źródło: cosmo.ph

Reklama
Idealna alternatywa dla miłośniczek...
Idealna alternatywa dla miłośniczek luzu i mieszania sportowego stylu z oficjalnym outfitem? Plecak! W sezonie wiosna-lato 2017 plecaki zakładamy zarówno do casualowych jak i eleganckich stylizacji. Najnowszym trendem są minimalistyczne plecaki w wersji mini! Fot. instagram.com/grafea

Polecamy również

Skomentuj
Reklama
Reklama

Najpopularniejsze

Reklama